"ftpfs:failed" v MC

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pátek Říjen 23 12:26:28 CEST 1998

Ahoj!

> pri ftp pripojovani na jeden konkretni server mi MC prihlasi na ftp,
> zaloguje se v poradku,
> ale pri pokusu nacist adresar zahlasi "ftpfs:failed". Z prikazove radky
> vse funguje v
> poradku a pri zkousce z Windows take. Nenasel jsem, kde bych mohl kolem
> tohoto neco nastavit.
> Mate nekdo s timto zkusenosti, nebo nejaky napad? Distribuce RH5.0.

Vfs vrstvu v midnightu delam ja. Pokud budu umet problem reprodukovat,
je pravdepodobne ze ho dokazu taky opravit :-). Ale potreboval bych
abys mel posledni versi midnightu, tj. 4.5.1.

								Pavel
--
The best software in life is free (not shareware)!		Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+