Re cedrik Re: Avance logic 2301

CEDRIK na erinye.zcu.cz CEDRIK na erinye.zcu.cz
Pátek Říjen 23 14:22:39 CEST 1998

> Rikat se tomu tak neda, protoze AL2301 je chip a ne cela graficka karta :)
    Technicky, lec podstatny detail. Hlavne ze si zozumime :)

> Pozitivni. Chce to tam prohodit nejake dva prikazy. Uz jsem jim to nekdy
> kdysi posilal, ale treba to ztratili, nebo ja nevim. Zkusim ten patch
> najit. Treba kdyz se najde nekdo dalsi, u koho to ty problemy vyresi, tak
> to vezmou na vedomi. :)

Pochopil jsem to tak ze sem do konference, ale ja jsem se na archiv
nedostal, a vtom co mam doma jsem to nenasel. Byl bych ti vdecen
kdubys to nasel (treba se to najde mimochodem:) ), ponevaz me to
dost vytaci. priserne. A pokud vim tak nejmene jeste jedno cloveka.

    majte se jak chcete, ja se du konecne taky vyspat.

                                        cedrik