Velice pomaly pristup na EIDE disk

Borek Lupomesky Borek.Lupomesky na ujep.cz
Pátek Říjen 23 13:58:10 CEST 1998

   Hi all,

   Mam Linux na PII/266 s 96 MB RAM. Mam v nem 1,2 GB WD Caviar. Vcera
jsem si pri rozbalovani zdrojaku Linuxu vsimnul, ze probiha velice pomalu.
Tak jsem to zmeril a porovnal se 486kou na 100 MHz s 16 MB RAM a vysledek
byl sokujici:

 PII:  630 vterin
i486:  60 vterin

   Cili na PII je to vice nez 10x pomalejsi, nez na mnohem slabsim stroji.
Zkoumal jsem to a benchmarkoval podle hdparm, ale neprisel jsem na nic.
Zadne chyby se neobjevuji; vubec nic, ceho by se dalo nejak chytit.
Odpojil jsem CD-ROMku, ktera byla na stejnem IDE kanale jako slave, ale je
to porad stejne.
   Nemate nekdo nejaky napad, cim by takovato vec mohla byt?

   Bye Borek

BOREK LUPOMESKY, network administrator    University of J. E. Purkyne
WWW:       http://www.ujep.cz/~lupomesk/  Ceske mladeze 8
IRCnet:    Borek @ #usti                  Usti nad Labem, 40096
talk:      borek na ishtar.ujep.cz           The Czech Republic
PGP keyid: 9DD1C54D   ICQ: 10139578       tel: +420-602-376368
==========[ MIME/ISO-8859-2 & PGP encrypted mail welcome ]===========