ispell.cz

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pátek Říjen 23 14:19:03 CEST 1998

Michal Krause <mike na navrcholu.cz> wrote:
> nainstaloval jsem si ispell.cz a jsem docela zklamany mnozstvim obsazenych
> slov. Tim ale v zadnem pripade nechci utocit nebo znevazovat praci autoru -
> porad je to lepsi nez dratem do oka. Chci se ale zeptat, jestli nekdo nema
> nejaky obsaznejsi slovnik (treba nekdo vybrakoval spell z M$ Wordu :)))

   Pred tydnem se tady o spell checkeru psalo - viz archiv teto
konference na http://www.linux.cz/mailing-list/archive/last/. Na spell
checkeru prave poslednich 14 dni intenzivne pracuji - jakasi velice
pracovni verze (nepouzitelna na nic jineho nez na podivani na soubor
czech.aff, ktery jeste neni ustalen) je na
ftp://ftp.vslib.cz/pub/unix/ispell/. Jinak prikaz

ispell -d czech -l < soubor

vypise na standardni vystup slova ze zadaneho souboru, ktera nenasel ve
slovniku. Pak to chce jeste doplnit vzory ohybani slov, vysledek doplnit do
souboru czech.a-z a prikazem

buildhash czech.a-z czech.aff czech.hash

vyrobit soubor czech.hash, ktery se spolu se souborem czech.aff nainstaluje
misto puvodniho slovniku. Az bude hotova revize souboru afixu, ujal bych se
koordinace rozsirovani slovniku - doufam, ze se najdou zajemci o jeho
rozsirovani.
                                                           S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229