/dev/ptmx & devpts,Unix98

anonymous purkyt na soflink.cz
Pátek Říjen 23 16:27:02 CEST 1998

Zdravim,
Nevite nekdo o tom kde co jeste musim provest aby se mi zaclo pouzivat (
treba pro telnet ) pts konzole ?
v fstab:
mount devpts -t devpts /dev/pts         -     mam

zarizeni:
/dev/ptmx                                          -     mam

kdyz zkusim telnet, tak v adresari /dev/pts se mi objevi konzole ( tzn.
/dev/pts/0 ), ale telnet stejne pouzije klasickou /dev/ptypx  :-(

Kdyz sem se pokusil o odebrani vsech /dev/pty* tak me telnet vyrazil.

Predpokladam, ze se jeste musi nekde rict, jakou virtualni konzoli si to
ma brat.

Nevite tedy kde ?

            diky
                                                               Martin