MySQL

Libor Chocholaty libor.chocholaty na stas.cz
Pátek Říjen 23 22:25:38 CEST 1998

Ahoj vsichni,

koukam jak se rozbehla cila diskuse na tema mySQL, tak bych se chtel
zeptat na jednu vec, ktera mi nejde do hlavy, dokud jste nazhaveni.
Nainstaloval jsem mysql 3.21.30 pro RH5.0, mam RH5.0 jadro 2.0.35
a chci rozchodit API do C-cka. Vsechno chodi skvele, az na to, ze pri
pokusu o treba SELECT * FROM tabulka, ktera ma dva sloupecky se
nedokazu dostat na data ve druhym sloupecku. Uz jsem zkusil podle mne
vsechno mozny co API nabizi, ale nic. Setkal jste se s podobnou veci
nekdo??

Libor