STOP: Zamereni konference

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Sobota Říjen 24 14:00:27 CEST 1998

On 21.10.1998, at 12:23, Petr Kolar wrote:
>   News readery stahuji pouze hlavicky a tela ***vybranych*** zprav...

;-)))

ne vsichni ctou tuto konferenci prez newsy. i postovni klienti
umi sice stahovat pouze hlavicky zprav, ale kdybych mel zustavat
on-line (mam bohuzel taky jenom dial-up), nez jednu po druhe
stahnu prectu vsech 150 zprav tehle konference, meli by u SPT
velikou radost.

David Kuzela

P.S.: Zkousel jsem i odber pres news, ale prislo mi (chyba u
      VOLu?), ze tam nejsou vsechny zpravy, ktere mi prichazi
      postou (uz jsem to nepokousel znova, nevim, jak to vypada
      ted).