forcedIM doziva, co dalej?

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Neděle Říjen 25 19:52:43 CET 1998

Ahojte,

zda sa byt celkom zjavne, ze forcedIM v tej podobe, v akej je
teraz, pomaly doziva a ze je nacase zacat aktivne pretlacat
input metody aspon do pouzivaneho software.

Aby nezostalo len pri reciach, zacal som s tym sam. Maintaineri
rxvt (tam input metody boli, ale so zbabranym configure
skriptom, ktory ich vyradil) a vile (tam nebolo nic, maintainer
na tom zacal robit, ale nedokoncil) uz maju patche, ktore do
dalsich verzii zaradia.

Obe patchnute verzie som tiez poslal RedHatom do contribu.
BTW, podaj prst, ... - par hodin po postnuti do redhat
announce mi uz prisla otazka, ci rxvt teraz vie aj cinstinu :-)

Tiez som zistil, ze Netscape 4.5 uz forcedIM nepotrebuje.

Prosim, napiste ako prvy krok followup na tento prispevok
a uvedte programy, ktore pouzivate a ktore zatial potrebuju
forcedIM. Napiste aj, ci mate chut, schopnosti a cas
nieco sami patchnut. Podla ich mnozstva sa potom uvidi,
co dalej - sam skoro urcite nebudem robit napr. nieco
pre KDE, pretoze ho nepouzivam a.p.

Zdravi
--
				Stano