"ftpfs:failed" v MC

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Neděle Říjen 25 23:06:34 CET 1998

Ahoj!

> To je dobre, ze se tim nekdo zabyva. Ja mam z distribuce RH5.1 MC 2.1.33
> a ten se nechce ftpfs-ovat skoro na zadny jiny ftp server nez wu-ftpd,
> treba mam problem s Novell ftp, War-ftpd, Serv-U, Broker - prakticky
> jsem nenasel ftp server pro win95, se kterym by mc fungoval.

Hmm, smula pro jablko; doporucuji vzit funkci parse_ls_lga, podivat se
jake davaji ty servery vystupy, a upravit parse_ls_lga aby je take
umel chroustat. Jinak proti novellu by to snad chodit melo, vidim tam
poznamky jako 'should parse notwell permissions' :-).

> Ted tedy vyzkousim tu nejnovejsi verzi ale jako neprilis zkuseny
> uzivatel linuxu uzivajici hlavne RPM bych si dovolil zeptat - jak
> nejjednoduseji nainstalovat z instalacniho baliku mc-4.5.1.tar.gz novou
> verzi MC?

Hmm, mate-li nainstalovany glib, melo by to jit docela primocare,
jinak musite nejdriv nainstalovat glib. Melo by stacit neco tradicniho
jako cat ... | tar xzv; cd mc-4.5.1; ./configure; make.

> Kde se da stahnout? Nasel jsem pouze 4.1.33

Hledal bych to ftp.nuclecu.unam.mx, bude v adresari devel. Aktualni
stabilni je 4.1.36 (pokud si dobre vzpominam).

								Pavel
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).