/dev/ptmx & devpts,Unix98

Pondělí Říjen 26 09:22:51 CET 1998

On Fri, 23 Oct 1998, Jan Derfinak wrote:

> [...]
[...]
> Neviem urcite, ale mam dojem, ze /dev/pts bude podporovane zo strany
> applikacii v glibc 2.1.

Existuje samostatne knihovna "libpt" (myslim, ze je k nalezeni na
mars.astra.co.uk v nejakem divnem adresari, snad /pub/word2x), ktera
prislusne funkce obsahuje.

Nicmene to nic nemeni na skutecnosti, ze prace s pseudoterminaly je
nejspis v telnetd (serveru, nikolik klientovi) zadratovana, takze
bude nezbytne ho prinejmensim prekompilovat (spis i upravit).

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."