RedHat vs. SUN SPARC

Jakub Dadak dadman na brainsys.cz
Pondělí Říjen 26 09:33:22 CET 1998

>Dobry den,
>
>mam takovej problemek. Rad bych nainstaloval na SUN SPARC Classic Linux
>RedHat 5.1. Zjistil, ze podle stranek RedHatu je to mozne, ale ma to
>hacek. SUN nema disketovou jednotku ani CD a ja nevim, jak spustit
>instlacni program.
>Mame v siti jeste jeden SUN a ten disponuje jak CD tak floppy.
>Poradi te mi ?

Sun se da nabootovat ze site. Pres rarp se dozvi svoji IP a potom posle
zadost
pres TFTP o image. Na siti nemusi byt primo dalsi Sun, ja jsem pouzil bezny
x86 Linux, ktery byl takto nekonfigurovan. Sun se musi prinutit bootovat
ze site a nesahat na disk. To se da zaridit pridanim parametru pri rebootu.
Mam pocit, ze to je neco jako
"reboot net", nebo neco, viz man.
Ja jsem tuto instalaci provadel na UltrSparcu, u Vas budou mozna trosku jine
nazvy pozadovanych imagu atd.

                JD
--
  ,{(~)~(},       Dadak Jakub             Brain Systems s.r.o.
,( ((~) ){){}     dadman na brainsys.cz      Rybkova 1