3C905B

honzatko na sirius.ure.cas.cz honzatko na sirius.ure.cas.cz
Pondělí Říjen 26 10:05:26 CET 1998

Vazeni kolegove,
nainstaloval jsem linux na nove zelezo (distribuce
RH5.1, 2.0.34). Instaloval jsem z lokalniho serveru
pres FTP. Az potud slo vse hladce. Po rebootu
pocitace se karta detekuje spravne:
3C905B Cyclone, irq ji to priradilo 12, base addr. 0x6800?
Pouziva se modul 3x59x, ktery ji skutecne podporuje. Jedi-
ny hacek to ma - po prikazu
$telnet ip_addr
nasleduje odpoved
Unable to connect to remote host: No route to host.
Udelam-li ping ip_addr, hlasi to 100% ztracenych paketu,
povesim/li ji pomoci tcpdump -i eth0 do promiscuity
modu, chyti to sem tam nejaky paket typu
Who is ip_addr tell my_ip.
Ma nekdo predstavu co s tim?
--
Pavel Honzatko