3C905B

Pondělí Říjen 26 10:33:02 CET 1998

Dna Mon, 26 Oct 1998 ste napisali:

>ja mam take kartu 5c905B, a mam s ni tuto zkusenost: Ne vzdycky nabehne
>v poradku, ale po sekvenci prikazu (mam rh5.1): "/etc/rc./init.d/
>network stop; modprobe -r 3c59x; /etc/rc.d/init.d/network start" to
>nabehne ok. Pravdepodobe by stacilo je shodit eth0 misto cele site, ale
>takhle mam kratsi skript... Zatim jsem nenasel nic lepsiho, nez je tahle
>prasarna.
zrejme by pomohlo vypnut plug&play na karte

k predchadzajucej otazke ma este napadlo, ze niektore typy 3com kariet maju
problem pri nastaveni "Media Type" -> Auto Detect.... totiz zle zdetekuju typ
prenosoveho media... takze radsej vypnut p&p a nastavit typ media..

--
Tibor Pittich
Email	 : Tibor.Pittich na phuture.sk