Kabiho cestina

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pondělí Říjen 26 11:27:08 CET 1998

Michal Krause wrote:

> Prave jsem naninstaloval Kabiho cestinu a hned problem :)
> Pouzivam nedit, ktery je jednim z tech programu, kterym je treba cestinu
> vnutit pomoci preloadovane knihovny (kvuli mrtvym klavesam).
> Problem spociva v tom, ze nekdy proste prestane program psat ceske znaky -
> jako kdybych klavesu vubec nestisknul - zatim nevim co to zpusobuje.
> Stejne se chova i color-xterm, ktery pro zmenu na ceske znaky nereaguje od
> zacatku. Jinak jine programy v pohode funguji...
> Ma nekdo nejaky napad?

Kdyz jsem tu daval vyzvu, at mi nekdo posle programy, ktere jim nepisi
cesky, tak se mi nikdo neozval.

Coz treba mi je poslat, at to muzu sam testnou.

Jo - je tam par features, ktere nejsou zdokumentovane - jedna z nich je,
ze po stisku Ctrl+Shift+F1 by to melo psat, jake znaky se ctou z
klavesnice.
A v dalsi verzi tam pridam jeste nekolik takovych obezlicek.

Ono je nekdy dost tezke nektere program obratit na spravnou viru, protoze
ony se napriklad snazi o nejaky vlastni styl inicializace locales a
v tom pripade se ten patch deaktivuje, protoze pak to zpusobuje vice
problemu nez vyhod.

BTW proc pouzivate color_xterm - jiz delsi dobu xterm ze standartni
distribuce
(alespon v Debianu) je normalne barevny.

--
		This will end your Windows98 session.
		 Do you want to play another game?