SELECT col[10:20] FROM table?

Jiri Lisicky lisicky na datis.cdrail.cz
Pondělí Říjen 26 11:40:33 CET 1998

On 26 Oct 1998 08:49:29 +0100, pesna na didot.cz (Petr Snajdr) wrote:

>Dobry den,
>	dekuji za namety. Moznosti se mi libi, ale stale zustava
>ta nejdulezitejsi otazka: lze a jak ziskat pouze cast dat z
>nejakeho konkretniho sloupce v konkretnim radku u zminovanych databazi?
>V pripade PostgreSQL jsem si nejsem jist jak velkou databazi utahne.
>Mate nejake zkusenosti?

Nemam zkusenosti, pouze informace. Vytahovat pouze cast BLOB dat primo
na strane serveru umi Informix Dynamic Server.

Dosud byl na Linux portovan pouze Informix-SE. Ale jak jsem se prave
dival na jejich home page, tento tyden by mel byt uvolnen prave tento
produkt - jejich vlajkova lod - Informix Dynamic Server pro Linux.
--
        Jiří Lisický                      ČD DATIS Olomouc
e-mail: lisicky na datis.cdrail.cz           Nerudova 1