pripojeni dev - nyni konfigurace site NT

ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz
Pondělí Říjen 26 17:37:49 CET 1998

	pred casem jsem tu resil instalaci a pripojeni dev v linuxu, coz se
nyni zadrilo po nainstalovani z inst. CD RedHat od Computerpressu (v 5,1).
	Zatim mam pokracovani v konfiguraci site a to nasledujici:
	pri instalaci jsem zadal "ziskat IP z DHCP", coz bych rad nyni
zmenil na pevnou adresu
	(duvod: na zdejsi LAN postavene na WINNT s klienty WIN95 je
nastaveno DHCP, pri cemz stanice s pristupem na internet maji od DHCP vzdy
stejnou adresu). zkousel jsem to tu na Linuxu, ale nezadarilo se, proto chci
zkusit pevnou IP.
	Zajimalo by mne, zda nekdo z Vas zkousel provozovat klientskou
stanici s Linuxem na siti WINNT (4,0) - zda se to snese