Potkali jste nekdo hack kakasniff?

Dan Ohnesorg, admin of POWER DAN na feld.cvut.cz
Pondělí Říjen 26 18:55:02 CET 1998

Zda se, ze se vcera nekdo nudil a tak mi na masinu dal nejaky hravy programek.
Jmenuje se kakasniff a zapisuje si do souboru zajimave veci napr:

Time: Sun Oct 25 01:21:00     Size: 1082
 #'!rewt
 h0ra24
 unset HISTTFILE
 cd /var/log

 tail -f mailloog
 tail -f   memssages
 tail -f secure
 cdd \ /etc/.lib
 netstat
 ls -al
 rrmrm -rf *

Celkem vzato nevim kudy se tam dostal, ale to treba najdu. Co by
me ale moc zajimalo, je odkud pochazi to prvni authenticate,
potazmo co ten prikaz vlastne znamena?
IMAP mam IMAP4rev1 v11.241 a upgradoval jsem ho, kdyz se v nem nasla
chyba, tudiz jsem mel za to, ze tenhle je OK neno ne?

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
bud vlastnimi schopnostmi,
anebo hlouposti jinych.