X-sy ve vice barvach sami od sebe?

8-214.7 Marek Prikryl M.Prikryl na sh.cvut.cz
Pondělí Říjen 26 20:47:02 CET 1998

> Date sent:      Mon, 26 Oct 1998 17:32:57 +0100 (MET)
> Send reply to:  linux na muni.cz
> From:           Robert Follner <follner na icl.cz>
> To:             Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject:        X-sy ve vice barvach sami od sebe?

> Ahoj,
> mam problem. Startuju X-sy pres intdefault level 5, ale
> nevim, jak mu mam vysvetlit, aby nastartoval ve vice
> nez 8-mi barvach. Neco jak do inittab pridat -bpp24.
> Jde to, nebo se to dela jinak, nebo to snad nejde (o tom
> pochybuju, myslim, ze v linuxu jde vsechno :-) ?

> [...]

   Ahoj !
   Jde to. Dela se to v XF86Config. V RH je na to program. Myslim, ze
se jmenuje XF86Configurator, ale je ho potreba najit - neni k nemu
cesta v $PATH (pokud ji tam nekdo nezadal).
   Pri nastavovani doporucuju nastavovat hloubku jakou chci. Pr. Chci
16 bitu, nastavim 16 a ne 8.
   Loucim se.