Potkali jste nekdo hack kakasniff?

Tibor Pittich future na phuture.sk
Pondělí Říjen 26 23:56:56 CET 1998

On Mon, 26 Oct 1998, Dan Ohnesorg, admin of POWER wrote:

> Named na masine nebyl. inetd.conf je ciste. Jedine co jsem
> nasel zmene bylo ps a login a to asi proto, aby nebyla videt na
> masine bezici IRC brana bnc (alespon jsem to tak pochopil, ze
> je to IRC brana). MD5 suma nesouhlasila take u imapd, ale tam
mal som tiez silne podozrenie, ze to cele je koli IRC, koli suborom v home
adresari, vid nizsie..
> to bylo zrejme tim, ze kdyz se objevil problem s imapd, tak jsem
> ho prekladal vlastni. Pracovni adresar si zalozil v
> /usr/src/linux/arch/sparc jako .lib
home mal v /usr/doc/dos-1-1, boli tam programy ktore mi silno pripominali
nieco zo sveta irc;) prpadne mozem poslat listing a blizsie podrobnosti.. o
taketo zaujimavosti uz zrejme v konferencii zaujem nebude;)

> Tak nejak jsem to povetsinou zupgradoval z redhatu 5.0 na 5.1 a
> zakazal jakekoliv spojeni z tech adres, ale on si je asi urcite
> muze menit dle libosti.
my sme dali prednost sietovemu zabezpeceniu a upgradnutiu tych
"najcitliejsich" balikov...

> BTW veci si ke mne stahoval z ftp://209.224.145.38, ale heslo a
> login  nevim.
k nam sa na backdoor pripojil z:
Oct 23 01:04:59 main df[138]: connect from 210.168.173.240

zdravim;)

Tibor Pittich
Email	 : Tibor.Pittich na phuture.sk
IRC	 : IRCnet (server irc.wu-wien.ac.at)
Nick	 : FuturE
HomePage : http://www.phuture.sk/future
/topic #linux
what is root-access, and can I install it on my isp? is there an rpm for it?