Jeste k kakasnif

Dan Ohnesorg, admin of POWER Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Říjen 26 23:57:41 CET 1998

Podarilo se mi dostat se na to ftp, odkud prisli, poprve to neslo a ja
se  domnival ze je to dane tim, ze neznam heslo, ale jednalo se jen
o nizky limit poctu uzivatelu. (BTW ty okenni klienti jako mc jsou
hrozni, jeden se nenanloguje a ani nevi proc)

Probiram se tady tim, co tam maji a je to vsechno zamerene na
imap a bind, ale prave jsem narazil na neco, co me malinko
vydesilo, jmenuje se to smb a v binarce je videt:

usage: ./smb iptoattack netbiosname 127.0.0.1

ani za nic to nebudu poustet, ale nevite nekdo o co by se mohlo
jednat? Je to jen sestrelovadlo, nebo normalni hack? JInak maji tam
i nejakou extra verzi smbclienta.

zdavim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.