Jeste k kakasnif

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Úterý Říjen 27 10:52:22 CET 1998

On Tue, 27 Oct 1998 rob na mail2.dod.cz wrote:

> Jako zajic sem si rek, ze se nic nestalo, a nechal to byt. Zakazal sem
> pristup z toho IP a to je vse. Byl by nekdo tak laskav a nasmeroval mne,
> co a kde
> mam proverit ? Na masine bezi sendmail a squid, RH 5.0.

Muzete vyjit z minulych mailu na toto tema, ale pokud nemate
kontrolni soucty, zkusenosti apod. bude lepe (mozna, ze bude lepe
vzdy) projit cely disk:
	- zazalohovat vsechny TEXTOVE konfiguracni soubory
	- pozor na cokoliv spustitelneho
	- pokud mozno bezet na systemu spustenem z diskety
	- velice peclive probrat ostatni soubory typu
	    uzivatelske, databazove atd. Hledat
	    spustitelne soubory, s-bity atd.
	- nainstalovat vse znova
	- obnovit konfiguraci
	- pres ipfwadm zakazat vsechny sluzby ktere musi
	  bezet,ale nemusi na ne chodit kdokoliv odkudkoliv
	  (pro slabsi scanery je muze byt docela zlomyslne
	   dat misto reject deny :))

Hlavne si to vse poradne promyslet.

> Diky moc,
>
> robert