sit NT + Linux

ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz
Úterý Říjen 27 14:22:16 CET 1998

	Network is unrachachble...........

> uz.
>
> To se prihlasujete kam?  cemu?

	Serveru, ktery ridi sit WINNT, na zaklade uz. jmena a hesla mi
umozni pristup k databazim, souborum, atd.
	Napr. kdyz se zaloguji z jineho PC (jako nyni), automaticky se mi
otecrou moje osobni slozky v postovnim programu (jsou na serveru) a muzu
pracovat s postou, jako bych byl na svem PC. Bez zadani uz. jmena a hesla
(klient NT serveru pro WIN95) se vubec nedostanu na sit.

> Jde prepnout na konzolu? (ALT+Control+F1) a nebo poslat
> k zemi cele X? (ALT+Control+ "<-")

	Je totalne zatuhly - ani jedno nefunguje, nyni mi to dela i kdyz v X
zacnu pracovat s prikaz. radkou (napr. ping, VI)
	mys nejde, ukazatel zatizeni procesoru zastaven,.......
	Mimochodem, neexistuje v Linuxu neco prijemnejsiho nez VI? Joe tam