Kdo se boji Linuxu?

ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz
Úterý Říjen 27 15:00:49 CET 1998

Celkem dobre je tato otazka zodpovezena v instalacni prirucce Linuxu od
Computerpressu - uvdene argumenty jsou toho charakteru,  o kterem se
domnivam, ze by mohly byt prijatelne pro management firmy (t.j. lidi, kteri
nejsou odborniky v oblasti IT).
Jinak obecne je vhodne se dohodnout na kompromisu a pred rozhodnutim
kontaktovat nejakou nezavislou konzultacni firmu, zamerenou primo na tuto
oblast, nejlepe nemajici vazbu na zadneho obriho dodavatele reseni (mysleno
MS, N, Unix, ...) - ciste konzultanty. Ty lze najit napr. vyhlasenim
vybroveho rizeni, ale to Vam jiz jiste nemusim radit.

S pozdravem Chaloupa