Transparentni Proxy cache

Milan Hozda hozda na oasanet.cz
Úterý Říjen 27 15:19:10 CET 1998

Zdravim,

zkousel jsem na nasi siti nastavit na Linuxu s jadrem 2.0.35
a Proxy Cache serverem Squid 1.1.21 transparentni proxy.
Vse funguje jak ma, ale potreboval bych vedet, zda jde nastavit,
aby ukladal domenova jmena a ne puze IP adresy nakesovanych
stranek. Pokud ano, jak?

Ptam se hlavne proto, ze v Internetu existuje spousta serveru,
ktere jedou na stejne IP adrese a pokud nekdo neco nakesuje
z jednoho serveru, tak se mu pro jiny na stejne IP objevi
nespravny obsah - alespon tak se to projevuje u me. Moznost, ze
bych zakazoval kesovani z nekterych IP adres se mi zda jako
nesystemova. Nebo lze obejit tento problem jinym zpusobem tak,
abych zachoval funkcnost transparetni proxy?

Diky za pomoc.