sit NT + Linux

Petr Kadlec petr na egc.ipex.cz
Úterý Říjen 27 16:35:51 CET 1998

On Tue, 27 Oct 1998 ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz wrote:

> [...]
> ONBOOT=yes
> DNS=152.0.0.100
>
> Moje IP je 152.4.34.25, maska 255.255.255.0, brána 152.4.34.1, adresa karty
> 00.60.08.61.E7.49.
> Nemuzu se spojit ani s intranetovym serverem, natoz s internetem. Proc?
>
> 2) je mi divne, kdyz se prihlasuji do site na stanici s WIN95, zadavam uz.
> jmeno a heslo, zde to po mne nic nechce. Proc?
>
> 3) kdyz otevru v novem okne NNavigatora (4.06), tak mi to po chvili cele
> zatuhne apomuze pouze studeny restart. Ve WIN jsem na to zvykli, ale v
> Linuxu je mi to divne. Nevite, kde muze byt chyba?
No jiste. Pokud vam nejede sit tak se netscape nemuze kouknout na svuj vew
site. Ve vasem domovskem adresari si upravte url kam se ma divat po
spusteni, nebo radsi udelejte neco s tou siti :-)

	Petr Kadlec

* Petr Kadlec                   *
* pkadlec na egc.ipex.cz           *
* pkadlec na usa.net               *