Kdo se boji Linuxu?

Petr Bohdan bohdan na ramert.cz
Úterý Říjen 27 17:33:09 CET 1998

Nazdar Alesi,

mozna jsme se o tom bavili jeste u nas, ale dostupnost zdr. textu rozhodne neni proti bezpecnosti: nebot cim vice lidi si je prozkouma, tim vice moznych slabych mist je nalezeno. Samozrejme si ty sourcy prectou i hackeri. Pak zalezi na tom, kdo je rychlejsi: jestli vyuziti slabych mist hackery nebo vydani zaplat a stabilnejsich verzi. Zatim to funguje tak, ze zaplata prijde driv nez >mozny< utok (protoze vetsina potencionalnich utoku nenastane).
Kdyz mi napises, muzeme projit namitky tvych sefu a providera za pouziti dostupnych pramenu (tim myslim zejmena Linuxove noviny). Myslim ze na drvivou vetsinu argumentu lze najit protiargumenty.

S pozdravem

(((((( Petr Bohdan ))))))
   bohdan na ramert.cz
Psion Fired: http://freeweb.bohemia.net/psion-fired/
"Good OS? Try Linux or EPOC 32." "What? Windows?" "No. It´s the bad stuff."