Samba a hesla

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Úterý Říjen 27 18:46:53 CET 1998

On Tue, 27 Oct 1998, Marcel Telka wrote:

> Menit heslo do Linuxu ide z hocikade (napr. cez telnet alebo ssh),
> opacne (menit hesla na WinNT z Linux) je to horsie

(mozna by nebylo spatne aby to slo pirimo z windows)

> (aspon ja o nicom takom neviem ---> pokial nieco take existuje, tak sem s
> tym...:-)

Moznosti par je, ale jsou dost specificke.
Napr. Citrix klinet pro Linux -> WinFrame, Windows Terminal Server

Mozna to pujde i pres VNC, ale to nevim jiste (chce to vyzkouset).
Kazdopadne to nepujde pres ALT+DEL+CTRL, ale snad pres START->
Asministration t. -> User Manager for D.-> Uzivatel...)
Nebo tak nejak ( z hlavy si to moc nepamatuji)

Primo z Linuxu by to slo pokud by se hesla overovala
pres neco jine nez NT (pres Linux DC, Netware..)

Mozna toho bude vic. Nicmene tohle vse je spis uvaha
na naznacene tema. Chce to zkusit.

S pozdravem
	Petr Snajdr