Kdo se boji Linuxu?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Říjen 27 19:11:28 CET 1998

On Tue, 27 Oct 1998, Ales Novy wrote:

> Ahoj vse,
> omlouvam se, asi to sem nepatri. Ve firme prosazuji instalaci RH 5.1 jako
> www a mail server. Mym protivnikem je M$ backoffice. Osobne mam velmi male
> zkusenosti s unixem.
> Provider nam poslal navrh na pevne pripojeni a uvedl vetu, ktera mi priliz
> nepomuze pri prosazeni Linuxu:
>
> "Ochranu siti lze oe?it pomoci filtrace paketu na serveru s Linux. Vzhledem
> k dostupnosti zdrojovych kodu lze tento zpusob ochrany doporueit pouze v
> poipadech, kde nejsou kladeny velke bezpeenostni naroky."

A poslal vam taky ceniky jednotlivych reseni zabezpeceni MS versus Linux?
To by se asi sefove divili, kdyby na strane Linuxu byla vsude sama 0, ze
to neni tiskova chyba ale skutecna prodejni :) cena.

Pripadne si vytisknete (doufam ze to autor dovoli) preklad velmi pekneho
srovnani NT x Linux z adresy a rozneste po celem pracovisti :)

Nebo jim dejte precist posledni News On Net (mimochodem z PVTNET :)
http://www.pvtnet.cz/news/index.phtml#1-261098. Tam je ohlaseni podpory
od firem Corel a Oracle, coz nejsou zadna B-cka v USA :)

Podivejte se take na http://lnw.net/ kde jsou annoncovany komercni portace
na Linux jak na bezicim pase.

Kdybych mel citovat z projevu sefa firmy Oracle:

Sila Linuxu neni v marketingu, ale v technologii a v energii, kterou je
linuxova komunita nabita.

K tomu se snad neda ani nic dodat!

R.V.

> Mam vsak zato, ze bezpecnost Linuxu neni snizena dostupnosti zdrojovych
> kodu. Ale neumim vysvetlit proc tomu tak je. Pomohl by mi nekdo v mem boji.
>
> Predem diky
>
> Ales Novy
> mailto:novy na zos.cz

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |