stabilita x

ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz
Středa Říjen 28 16:10:59 CET 1998

Jak jsem tu jiz pred casem uvadel, mam problemy se stabilitou X-Windows,
ktere se mi zasekavaji zpravidla pri techto aplikacich:
-top
text-mode fs tool
-pine
-rxvt
-window Info
-Netscape messenger
-Netscape navigator.

Puvodne kdyz mi to delalo, myslel jsem si, ze je to spatnou konfiguraci
site, ale ta jiz chodi a zasekava se stale.
V MS WIN jsem na to zvykli, ty padaji tak 2-3x denne (behem tydne instaluji
a ubiram tak 4 programy, ktere zkousim, takze alespon 1x mesicne delam
kompletni reinstalaci), ale u Linuxu se mi to nezda, ten by mel drzet.
Nevite nekdo, kde by ten cert mohl mit mlady?

Dik za radu

Chaloupka