stabilita x

Středa Říjen 28 18:25:40 CET 1998

ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz writes:

> Jak jsem tu jiz pred casem uvadel, mam problemy se stabilitou X-Windows,

To spis vypada na nejaky problem s HW. Spatne napsana aplikace muze
X-y vytuhnout, ale tolik spatnych aplikaci najednou - to jedine ze by
byla poskozena nejaka knihovna.

Je mozne upgradovat na nejnovejsi verzi XFree (mate-li RH 5.1, pak
bych si od toho moc nesliboval), pripadne i vyzkouset ruzne volby pro
Vas X-server, viz "man XF86_Accel".

> V MS WIN jsem na to zvykli, ty padaji tak 2-3x denne

To se mi zda hodne casto i na MS-Windows. Asi bych zkusil jinou
grafickou kartu.

Jinak podobne dotazy je lepsi doplnit konkretnimi udaji (co je to
za videokartu, jak ji detekuje X-server, ...)

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR