stabilita x

ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz ChaloupkaJ na aut.dp-praha.cz
Čtvrtek Říjen 29 08:18:15 CET 1998

telnetem se pripojim, ale z nejakeho duvodu se nezaloguji (stale hlasi login
incorect - podotykam, ze si davam pozor na velka/mala pismena). Je mozne,
vzhledem k tomu, ze na zaseklem pocitaci jsem zalogovany jako root a jine
uz. jmeno jsem zatim nezadal, tudiz se telnetem loguji znovu jako root, ze
se to pere?
Mimochodem, kdyz jsem se nyni znovu podival na chip v graficke karte,
zjistil jsem, ze je tam jiny, nez jsem zadaval (holt si k tomu ocnimu lekari
budu muset zajit - uz mi to par lidi rikalo :-)))))) ). Da se to nekda
zmenit?
Dik