kaffe 0.10. a libka libnative.so

Eur0 euro na fornax.elf.stuba.sk
Čtvrtek Říjen 29 12:37:20 CET 1998

Zacinam robit v Jave a na svojom Linuxe (RH 5.1) som nasiel a nahodil balik
kaffe, verzia 0.10.volaco. A pri spusteni hocktoreho programu z baliku
(kaffe, java, appletviewer,...) dostavam hlasku 'cannot find native library
in /lib/'. CLASSPATH a LD_LIBRARY_PATH som nastavil podla doxov. Cez strace
som zistil ze kaffe hlada subor libnative.so. lib_kaffenative.so to urcite
nie je, ten ked som premenoval na libnative.so tak kaffe krasne padalo s
'core dumped'. Vie niekto co je to zac ten libnative.so a kde ho najst?
VOpred d~.

							euro

 _
(_         _     euro na fornax.elf.stuba.sk http://fornax.elf.stuba.sk/~euro