bogomips

Čtvrtek Říjen 29 14:36:28 CET 1998

>    > mam jeden dotaz: Kdyz probiha calibrating delay loop pri bootu, obstarava
>    > tento proces pouze jadro, nebo se na to vola nejakej program? Tuhne mi na
>
> jadro (vzhledem k tomu, ze je to jedna z jeho prvnich cinnosti, tak
> kdo jiny :-). Dalsi info:

Zkusil bych nejnovejsi jadro + pre-patch. Mam takovy pocit, ze se v linux-
kernel nedavno probiralo prave tohle tema (zamrzavani na ruznych
procesorech). Ovsem jestli se upravovala i rada 2.0.x, to si nepamatuju.

> Zkuste se podivat do archivu konference - melo by stacit pri bootu
> zadat jadru nejaky parametr (no-hlt ?) pripadne zahodit procesor.

nebo tak :-)

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution