Stracovana binarka jede rychleji nez normalne ...

Čtvrtek Říjen 29 15:19:33 CET 1998

safranek na jhrnet.cz (Michal Safranek) writes:

> No prave ... ja to testoval se stopkama v ruce a ocima na modemu ....
> zkousel sem to prokladane asi 5x a vysledek furt stejny .... pres strace
> stahuje rychleji nez normalne ...

Spis to bude souviset s nacasovanim vysilani paketu, nez s nejakou
chybou v programu. U HTTP jsem o podobnem problemu zatim neslysel, ale
u NFS se kdysi u klientu nastavovaly timeouty, ... aby to
"departmental" server stihal. Byla to castecne magie, castecne veda a
hodne se pri tom experimentovalo. NFS ale jelo pod UDP; u TCP toho asi
moc bez zasahu do jadra nenastavite.

Zkuste se napr. pres tcpdump (nebo neco podobneho) podivat, jak to
vypada s casy u tech paketu. strace prece jen system trochu zpomaluje,
takze intervaly mezi odesilanymi pakety mohou byt vetsi.

Kdyztak napiste, jaky OS je na WWW serveru, jak jste pripojen, ...

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR