Stracovana binarka jede rychleji nez normalne ...

Čtvrtek Říjen 29 16:32:24 CET 1998

Mel jsem podobne problemy, kdyz modem nebyl nastaveny na HW handshake ne
rozdil od LInuxu. Pak se spousta odeslanych packetu ztracela umerne tomu,
jak silne jsem to do nej (z nej) hustil.

[...]

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution