Kdo se boji Linuxu?

Adam AHA Hauner aha na pinknet.cz
Čtvrtek Říjen 29 20:06:42 CET 1998

On Thu, 29 Oct 1998, Petr Snajdr wrote:

> Pro ilustraci: SP3 pro Windows NT opravuje asi 300 chyb. Pocet opravenych
> chyb v SP 4 jsem nepocital, ale odhaduji, ze to cislo muze byt 2x tak
> velke. (lze zjistit na www.microsoft.com). Aktualni prodavane verze
> maji v sobe IMHO SP3, ale dle casu kdy jse NTcka koupili je mozne, ze
> obsahuji jen SP1 (tj. 300-kdyz to prezenu 50). SP4 je stary tyden.

SP4: 32MB velka zaplata, ktera si udela na disku 20MB temp, pak se rozbali
do necelych 100MB, pak se nakopiruje pres puvodni, pak se smaze a pak uz
mate jen pocit, ze ty NT jsou najednou nestabilni.

Ale na druhou stranu - SP se mi libi jako jedna vec - je mozne najednou
zalepit vetsi mnozstvi der jednim "prikazem" - existuje nejake podobne
reseni pro Linuxy (vim, ze zaplaty chodi 5 minut po objeveni diry a ze je
tedy v podstate zbytecne chyby zalepovat davkove po pulroce, ale pri
instalaci noveho kompu by se to snad hodit melo, ne?)?

			S pozdravem
                                                Adam Hauner

--=[ AHA ]=[ aha na pinknet.cz ]=[ ICQ 3443338 ]=[ http://www.alenka.cz ]=--