Kdo se boji Linuxu?

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Říjen 29 20:47:04 CET 1998

Adam AHA Hauner wrote:
> Ale na druhou stranu - SP se mi libi jako jedna vec - je mozne najednou
> zalepit vetsi mnozstvi der jednim "prikazem" - existuje nejake podobne
> reseni pro Linuxy (vim, ze zaplaty chodi 5 minut po objeveni diry a ze je
> tedy v podstate zbytecne chyby zalepovat davkove po pulroce, ale pri
> instalaci noveho kompu by se to snad hodit melo, ne?)?

V zasade to jde u "balikovych" distribuci (RedHat a Debian). Nevim jak Debian,
ale RedHat ma jeden adresar updates, kde udrzuje posledni verze (vcetne tech
zaplatovanych). Takze pokud dnes nainstaluju nejaky server z CD RH 5.1, stahnu
si z FTP adresar updates a spustim rpm --upgrade *rpm a je to...
Predpokladam, ze Debianovsky dpg (jmenuje se to tak, ze?) umi totez.
Na druhou stranu je fakt, ze pro optimalni vykon je asi vhodnejsi klicove
aplikace kompilovat na masine, kde pojedou. Pak by se musely pouzit SRPM
baliky, ale v tom uz se nevyznam - obvykle kompiluju z klasickych cosi.tar.gz
archivu.

--
                                   /\