Jak bootovat Win NT pres LILO ?

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pátek Říjen 30 01:29:15 CET 1998

Ales Fidransky Fri, Oct 30, 1998 at 12:22:42AM +0100 pise:
>      Hi All!
>
>      Mam Windows NT na prvni partisne a Linux na treti.
>    Potreboval bych NT-cka bootovat pres LILO tj. az se
>    napise "LILO:" tak bych napsal NT a naskocilo by
>    ono zname bootovaci menu pro NT-cka.
>      Problem je v tom, ze NT-cka prepisi MBR a hned se
>    spusti to jejich menu, coz nechci.
>
>    Jestli jste to uz nekdo resil, budu vdecny za kazdou
>    radu.
>
> 				Diky,
> 						Ales
>

>    PS.:  Pokud mozno bez instalace nejakeho specialniho softu.

ja jsem nainstaloval NT, pak linux a do lilo jsem dal:

boot=/dev/hda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
prompt
timeout=50
default=linux
other=/dev/hda1
        label=nt
        table=/dev/hda
image=/vmlinuz
        label=linux
        root=/dev/hda3
        read-only

no a chodi to v pohode.

milan
Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63