help - old c compiler

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Pátek Říjen 30 08:16:39 CET 1998

On Thu, 29 Oct 1998, Pavel Kankovsky wrote:

> Co treba ten prekladac vyhodit a nahradit necim mene obsoletnim?
> Treba GCC :)

jo, to bude nasledovat, ale tohle muselo byt hotovo nejpozdeji vcera,
takze jsem nemel cas na instalaci gcc

jinak samozrejme gcc je uz pripraveny a pujde tam ...

> --Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]
> "You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"      pizl na max.af.czu.cz     "