Kdo se boji Linuxu?

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pátek Říjen 30 09:45:13 CET 1998

Michal Krause wrote:

> V zasade to jde u "balikovych" distribuci (RedHat a Debian). Nevim jak Debian,
> ale RedHat ma jeden adresar updates, kde udrzuje posledni verze (vcetne tech

Debian je to asi takto - staci si stahnout aktualni seznam vsech packages,
ktere jsou available a provest update - v Debianovskem DSELECTu je tato
operace
rovna asi 10 zmacknutim klavesy RETURN - nevim jak by to mohlo byt
jednodussi :-)

Nic nehledate, nezkoumate atd. jen potvrzuje stiskem jedne klavesy (obcas
se to prolozi mezernikem, aby byl presny :-))

Pokud pouzivate Apt - pak staci dokonce zadat JEDINY PRIKAZ a vas system
s updatuje na aktulni stav - s tim ze pokud aktualne pouzivate unstable,
tak se obcas muzete divit co to udela :-)

--
		This will end your Windows98 session.
		 Do you want to play another game?