Jak bootovat Win NT pres LILO ?

Zdenek Precek precek na icom.cz
Pátek Říjen 30 12:04:20 CET 1998

On 30 Oct 1998 linux na muni.cz wrote:
>      Problem je v tom, ze NT-cka prepisi MBR a hned se

NT pri instalaci neprepisuji MBR ale bootsektor primarni DOS oblasti.
V MBR jen tvrdosijne nastavuji tuto oblast jako aktivni (bootovaci).

Nainstalujete-li Lilo do MBR, mate po starostech a muzete eventuelne
bootovat Linux treba ze sekundarni oblasti sekundarniho disku (/dev/hdb11 ;-).
Nemuzete-li mit Lilo v MBR (treba proto, ze mate stary BIOS, velky disk a
musite pouzivat software jako EZ-drive), nainstalujte Lilo do primarni
oblasti s Linuxem. Po instalaci NT (nebo OS/2, ci jineho podobne
'agresivniho' systemu) staci nabootovat z DOSove diskety a zmenit prikazem
FDISK aktivni oblast zpet na tu s Lilem.

Jako priklad uvadim '/etc/lilo.conf' z meho notebooku (bootuje se Linux -
aktualni nebo predchozi jadro, MS-DOS & NT, Compaq-setup a memtest86):

	boot=/dev/hda4
	map=/boot/map
	install=/boot/boot.b
	prompt
	timeout=50
	image=/boot/bzImage
		label=linux
		root=/dev/hda4
		read-only
		append="mem=0x5000000"
	image=/boot/zImage
		label=lin33
		root=/dev/hda4
		read-only
		append="mem=0x5000000"
	other=/dev/hda2
		label=dos
		table=/dev/hda
	other=/dev/hda1
		label=setup
		table=/dev/hda
	image=/boot/memtest86
		label=memtest

RTFM

|          v   v v        Ceska Sporitelna a.s.  ZVT Praha |SCP    (")     |
| Ing. ZDENEK PRECEK      Odbor podpory systemu    (HP-UX) |5200  _  \/\   |
| tel: +420-2-66703-316   Bubenska 1, 170 00  Praha 7      |   __  \/\\  _ |
| fax: arrange by phone     v      v                       |  | /|   / \/  |
| E-Mail: precek na icom.cz  PISTE MI CESKY: MIME, iso-8859-2 |  |//| _|      |