StarOffice 5.0?

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pátek Říjen 30 14:57:27 CET 1998

:> Mam dotaz ohledne StarOffice 5.0.
:> Podle stardivision.com mel byt StarOffice 5.0 uveden 15.10.1998, ale
:> ted jsem se docetl na stardivision.de, ze by mel byt uveden dneska na
:> serveru Stardivision a 15.11.1998 u partneru.

minimalne veriza pre solaris bola k dispozicii uz vcera .. akurat som ju
este nepresvedcil aby aj pisala po slovensky .. citat zvlada ..

a ked som uz pri tom .. CPcode mi nefacha . je tam nejaka systemova
zavislost, alebo zavislost na verzii ?

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying