problém s kde

David Flekna dflekna na iol.cz
Pátek Říjen 30 15:02:20 CET 1998

Prosím o radu v následujicim problemu. Jiz jsem vyzkousel vse, co mne napada
a nevim jak dal. Predpokladam, ze pro zkuseneho linxare (coz ja absolitne
nejsem) to bude malickost.

Dost kecu a zde je ten problem:Nainstaloval jsem RH5.1 a preinstaloval jsem
libc na verzi 5.4.46 (puvodne 5.3.12).
Nainstaloval jsem kde.

Ted chci doinstalovat balik kpackage-0.9.02 a ejhle. Pred kompilací pustim
./configure, vsechno bezi az k testu cest ke kde. Pak to padne s hlaskou
(viz prilozene soubory).

Prikladam soubor s vystupem programu configure a config.log, ve kterem je
varovani u nejakych knihoven. Uz jsem zkousel psat na adresu uvedenou na
konci configure.out, ale dozvedel jsem se,, ze mam nejak zmrseny knihovny.
To jsem pochopil taky, ale nevim, co s tim mam delat.

Doufam, ze jsem problem dostatecne zamlzil a pevne verim, ze si snim nevim
rady jen ja. Dekuji za kazdy napad. Podotykam, ze mi to delalo i v RH5.0 a
ze podobna situace mi nastane pri kompilaci kazdeho baliku, ktery je pro kde
a spousti se v ni configure.

Dekuji vrele vsem za pochopeni mych zacatecnickych problemu.

S pozdravem David Flekna