problem: Unable to open an initial console

Michal Sedivy M.Sedivy na sh.cvut.cz
Sobota Říjen 31 09:40:04 CET 1998

Preji hezke dobre sobotni rano.

Od vcerejsi noci mi nejede linux. Zacalo to tim, ze se mi ztratila pri
praci mys. Potom jsem se odlasil z jedne konzole, ale jiz se mi neobjevila
dobre znama hlaska typu "login:". Delal jsem nejake upravy v systemu typu
upgrade baliku, odstraneni baliku (*.rpm), apod.
Po chvili mi nezbylo nez stroj restartnout, ovsem jiz mi linux nenajel.
Zkusil jsem repair disketu, z te jsem bootnul v pohode, ale nevim kde mam
hledat chybu. :-(
NEvite nekdo jak z toho ven? Predem dekuji za jakekoli nasmerovani.

e-mail: M.Sedivy na sh.cvut.cz
Key fingerprint = 13 66 B2 84 AB 9C E7 94  EA 9E DA 4C CE E8 A9 C8