Jednodisketova distribuce Linuxu - Ceske HOWTO ??

Robert Wolf wolf na limax.paru.cas.cz
Sobota Říjen 31 12:45:12 CET 1998

On Fri, 30 Oct 1998, Michal Safranek wrote:
> kdysi davno jsem nekde ulovil zajimavy clanek zabyvajici se vyrobou
> jednodisketove distribude Linuxu. Jelikoz jsem ale clovek zapometlivy a

*** Co ja vim, tak jednodisketova distribuce linuxu byla na CD s RedHat
4.2. Myslim, ze se jmenuje nejak deluxe nebo tak neco. Zkousel jsem ji a
fungovala, akorat teda byla opravdu hodne orezana, ale fungovala. Bohuzel
jsem nedokazal rozchodit sitovku, takze jsem nezkusil spojeni do sveta. Ale
proste jsem na skolnim pocitaci schodil NT a nabootoval z diskety a parada,
byl tam linux. A na tom CD byl myslim i nejakej malej popis, jak tu
disketu udelat. Mohl bych se doma podivat co a jak.

pokud mate nekdo zajem, napiste mi primo na moji adresu

Zdravi

Wolf.