Taky problem s RH51 DOSUTILS/autoboot.bat

Robert Wolf wolf na limax.paru.cas.cz
Sobota Říjen 31 13:18:45 CET 1998

Zdravim,
jestli se nemylim, tak tu nekdo psal, ze mel problem s autobootem z
DOSu u RedHat 5.1. K tomu bych se pripojil a jenom dodam, ze jsem to
vyresil tak, ze nekde na tom CD jsem nasel napsano, ze z CD lze bootovat.
Tak jsem v BIOSu zadal boot z CD a v pohode to najelo, jako bych bootoval z
diskety.

Jestli uz to tu nekdo psal, tak se strasne omlouvam.

Nejak jsem nezaregistroval, jak se to vyresilo s tim autobootem a proc to
nestartuje, tak jestli by byl nekdo tak hodnej a forwardnul nebo mi napsal,
co s tim je (pokud to teda nekdo zjistil). Diky moc.

Zdravi

Wolf.