Problemy s FTP

Sobota Říjen 31 20:10:16 CET 1998

pavel.verner na upce.cz (Pavel Verner) writes:

> [...]

To je otazka pro zkusenou uzivatelku kristalove koule. Normalnim lidem
nezbyde nez zkouset a hledat. Napr.:

- podivejte se, jestli nemate nejake nesmysly v /etc/ftpconversions

- spustte FTP klienta na serveru a zkuste prenest ty "divne"
  soubory lokalne.

- pres strace se podivejte, co predchazi zatuhnuti ftpd.

- zkuste dat soubory na jiny disk.

- zkuste upgadovat jadro (vcetne modulu) a ftpd

- zkuste i klienta, ktery se spousti prikazem "ftp" v okne MS-DOSu.
  (Neni-li to ten WS_FTP95).

Chyba muze byt i v HW. Me kdysi tuhly FTP prenosy velkych souboru.
Chyba byla kdesi v Internetu - pomohla az oprava nejakych sitovych
prvku. To ale tuhly vsechny vetsi prenosy, kde byla vysoka pocatecni
rychlost prenosu.

tcpdump jsem nezminoval, ale v zoufalstvi bych ho asi take spustil ...

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR