Quota.pm

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Úterý Září 1 00:43:23 CEST 1998

V poslednim dopise Petr Novotny pise:
> Dobry den,
>
> zkouseli jste nekdo instalovat Quota.pm balik z CPANu na RedHat 5.1?
> Ja jsem to zkusil a make si namlatilo hubu (chybove hlasky mohu
> pripadne poslat). Nejspis mi nekde neco chybi - ale nevim co. Mate s
> tim nekdo zkusenost?

jasne. uz sestkrat. ten balik ale na RH5.1 s tim perlem prelozit nejde.
pouze se starsimi perly z RH4.2

zatim badam v cem je problem, ale prijde mi to asi tak, ze tam chybi nejaky
*.h, ale je tam prislusne *.ph
tudiz by to chtelo neco opacneho k h2ph abych si to puvodni h udelal.

pokud se zadari, poslu.

p.s. toto je vec spis do perl na muni.cz    pokud to tam jeste neni, poslete to
tam, adelton si mozna bude vedet rady.

milan

Milan Sorm  (aka John Popelnik)      telefon: +420 5 41512348
FI MU, Botanicka 68a, Brno           sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domu: (05) 46211083

fingerprint: E4 78 1D A7 C5 2C F5 3F  83 A7 97 29 73 F7 17 63