po upgr. na RH 5.1 bash nadava: vyreseno

Robert Follner follner na icl.cz
Úterý Září 1 10:20:10 CEST 1998

On Mon, 31 Aug 1998, Petr Kolar wrote:

>    Ja ne. Ale zkuste se podivat na soubory /etc/profile.d/*.sh. Tohle
> konkretne vypada jako problem v souboru lang.sh, ze ktereho se vola
> /etc/sysconfig/i18n, kde se nastavuji promenne prostredi s temito jmeny.
Fajn, diky.
Soubor /etc/sysconfig/i18n vypadal nasledovne:
LANG cs
LINGUAS CZ
SYSFONT lat2-16
SYSTERM linux

Takze jsem misto tech mezer dal '=' a chodi to. No, abych byl presnejsi,
uz to nehlasi ty chyby.
BTW: Proc mi to ted dela skarede ramecky ?
V RH50 mi konzola psala cesky a ramecky vypadaly dobre. Ted tam jsou
zmateny pismenka misto ramecku :-(

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language