konkurenceschopnost Linuxu (Re: cestina)

Robert Follner follner na icl.cz
Úterý Září 1 14:21:12 CEST 1998

On Tue, 1 Sep 1998, Pavel Kankovsky wrote:

> To vychazi z ponekud (IMHO) pomylene predstavy, ze Word & Excel jsou to
> nejlepsi, co mohou obycejni uzivatele dostat. (Tato predstava zase vychazi
> z ponekud pomyleneho nazoru, ze M$ laboratore skutecne testuji, jak je M$
> soft privetivy k uzivatelum.)
Ja si spis myslim, ze jde uzivatelum o to, aby si mohli vymenovat sve
vytvory s ostatnimi. Tudiz jim jde o kancelarsky balik, ktery umi
import/export souboru z/do wordu, excelu s potrebnou konverzi cestiny.
Nebo se mylim ?

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language